lördag 21 mars 2015

Rockar sockar (och Docs)


1 kommentar:

  1. Jepp! Jag var på Friskis & Svettis idag och skuttade runt bland en massa glada människor. När vi ska stretcha på slutet av passet säger ledaren att hon tänker ta av sig skorna, men att det är valfritt. Jag tar aldrig av mig skorna vanligtvis för det får mig bara att halka i strumplästen.
    Så har hon en röd och en grå socka, och jag blir liksom så j**la glad, så jag tar av mig mina dojjor (trots obekvämheten) och visar upp min gröna och min lila!! De flesta behåller skorna på, och de andra i strumplästen verkar ha matchande sockar även denna dag. Lite synd, Rock every sock kommer nog uppmärksammas mer nästa år! Jag gör det ofta av en slump, eller för att jag har taskigt mörkerseende och väljer en grå och en blå för jag tror det är samma färg.
    Men, jag gillar olika, så jag tänker omatcha mina strumpor oftare!

    SvaraRadera