måndag 1 oktober 2012

*28*


6 kommentarer:

  1. Hihi, det här var ju riktigt roligt. :) Vad är din nya valp för nån sort?

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Kul när jag roar fler än mig själv!
      Valpen är en spansk vattenhund. (Lite skillnad från mina tidigare hundar som alla varit rottisar...)

      Radera
  2. Har funderat på att fotografera Birger några gånger, men då visste jag inte att han hette Birger. Och nu behöver jag inte :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar att han inte presenterade sig?!? Det gör å andra sidan inte du heller, så jag får klura... ;-)

      Radera
  3. Vi känner inte varandra ändå, så tills vidare stannar jag i mitt skal. Uppskattar dina bilder hursomhelst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gott så. Kul att du hittat hit och att du uppskattar bilderna!

      Radera